söndag 30 december 2012

Det nya året

2012 har verkligen vart det allra bästa året i hela mitt liv. Har gjort så många helt otroliga saker, sett underbara platser, träffat fantastiska människor, tillbringat mycket kvalitetstid med min älskade familj och umgåtts med mina allra bästa vänner.
Jag har bott i Nya Zeeland, kommit hem till Sverige ett par månader, rest till Tyskland och i höstas flyttade jag till Norge med min Markus :)

Så mycket har hänt under 2012 i mitt liv, massor av bra stunder, men det har också varit ledsamt och hemskt. I början av året gick min älskade Farfar bort och i oktober, samma dag som flytten till Norge, så fick jag se mitt framför mig hur min bästa vän och familjemedlem lämnade jorden. Håller fortfarande på att bearbeta det, mardrömmarna börjar avta men det finns en liten film i mitt huvud som plågar mig.. Min lilla Bibbo, världens allra bästa älskling <3
Men lyckligtvis har vi ju en liten Mogge kvar, och alla andra i familjen :)

2013 väntar bara runt hörnet nu, och jag har fullsmockat med massa roligheter att göra!!!
Vi börjar med en vecka i Tyskland, en skidresa till Hemsedal är inte långt bort, vi ska resa till Island under året,, självklart även mer hemresor till Sverige&Tyskland, och bara njuta av livet :)
JAG ÄR SÅ GLAD!

Här är en liten del av mitt år:
Nya Zeeland
Sommar i Sverige
Hälsade på Markus i Tyskland, och konstaterade att vi varit tillsammans sen mars någon gång!
Sensommar och höst i Sverige.
Nyinflyttad i Bergen, alla andra bilder är så nyligen upplagda här på denna blogg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar