måndag 3 december 2012

Blir så suuuuuur...

Hade en toppenbra "time" imorse som vi norskar säger (hehe), var även med på MRL efteråt - mage rumpa lår.

Sedan åkte jag hem och åt, duschade, kollade på tv, läste ut 50 shades of Grey - MÅSTE LÄSA UPPFÖLJAREN! Och därefter fixade jag till mig lite för att åka till banken.
För att öppna ett konto behöver man D-nummer och pass. Jag fick mitt D-nr i lördags och passet hade jag ju senast förra tisdagen så det visste jag ju vart det var..... Eller?! Helt jävla spårlöst försvunnet, och de två ställena de kan vara på, skatteverket & hittegods hos polisen, har ju självklart stängt..
Vad händer med alla motgångar här borta egentligen? Så fort det börjar kännas som allt faller på plats så blir det skit.

Pratade nyss med papsen som lugnade ned mig iaf, fick en känsla av att det kommer lösa sig så småningom efter det samtalet.

Men seriöst liksom... En bild säger mer än 1000 ord :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar