torsdag 18 september 2014

What's new?

Ja, vad är nytt? Inte så mycket egentligen. Jobb och skola rullar på.

Det enda nya är allt resande jag och mackan ska göra, utan varandra för första gången! Nästa helg sticker han nämligen ned till Tyskland för att gå på Oktoberfest. Vi var ju där tillsammans förra året och hade sjukt kul. Planen var att jag också skulle följa med, men jag har skolgrejer som jag inte kan missa... Så en kompis till han följer med istället.
Helgen efter det så flyger jag till svedala för att vara med mamma i Göteborg och shoppa och mysa.
Helgen som kommer därefter så åker mackan tillbaka till Tyskland, den här gången med jobbet! Så vi ska spendera 3 helger utan varandra, lite surt...
Men med tanke på att sedan vi flyttade till Norge för snart exakt 2 år sedan, så har vi totalt varit isär i 2 dagar. Så det kanske var på tiden ;) Kommer bara kännas jäkligt ensamt hemma!

Just ja, Markus föräldrar hälsade ju på förra helgen! Hade riktigt trevligt :) Orkar inte skriva om det, så här får ni en bild från ett ställe i Hardangerfjordarna, som vi körde runt i och turistade medan de var här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar