måndag 8 september 2014

Aahhh stressss

So much to do, so little time. Så känns det just nu. I alla fall förra veckan och den här veckan. Har haft så många långa dagar, först varit på skolan och sen direkt till jobbet. Så var det alla dagar utom torsdag förra veckan, då var det bara skola. Både lördag och söndag skulle det vara kurs, men jag kunde bara gå på den ena på söndagen eftersom jag låg och spydde hela fredagsnatten (matförgiftning/världens känsligaste mage). Så ingen kurs på lördag, och så sliten kurs på söndag.

Idag började jag om på den här onda cirkeln - skolan började kl 8.15, gick direkt till jobbet vid kl 16 och slutade kl 21... Imorgon ska jag sitta och skriva skiten ur en uppsats som ska lämnas in på onsdag morgon - sista minuten liksom.

Läxan har jag lärt mig - jag ska inte tacka ja till så mycket arbete, trots att jag gärna vill!! Men nu vet ni varför det har varit så dött här :)

Här är en typisk morgon. Uppstoppad som en korv så jag inte ska frysa, med stor halsduk och stooort stickad tröja. Och såklar ryggsäcken i korgen när jag racear fram på min grymma cykel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar