torsdag 11 september 2014

Slipa på tyskan

Idag har varit en bra dag!
Den började med lite skola där vi lärde om barns motorik. Helt ok teoridel och faktiskt sjukt rolig praktikdel, kan bero på att jag och min klasskompis Tonje bjöd en aning på oss själva haha!
När vi slutade runt kl 15 så åkte vi tillsammans in till stan, jag och Tonje, och satte oss på ett supermysigt café med en varsin latte och bara pratade. Kul att man har hittat någon man kan umgås med utanför skolan! Förra veckan var jag också på café med en annan i klassen haha, jag bjuder ut folk på kaffedate ;)

Vid kl 17 var det gruppträning som gällde och jag hade bara ett sånt flow genom alla pass. Inte alla dagar man har det. Så pilates, spinning och ActicPower har jag instruerat. Roliga pass alla 3!

Sist men inte minst så har Markus föräldrar kommit hit på besök, därav rubriken. De ska stanna över helgen, så vi ska utforska fjordarna här runt omkring :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar