söndag 19 oktober 2014

Skärpning på allt

Idag är en sån dag som jag har planerat livet, haha. Nu ska det skärpas till med träning (och kanske bloggen?!), skola, jobb, sparande av pengar osv!
Visst tränar jag ofta, som allra minst 3ggr/vecka. Men det är oftast lite ostrukturerat, tränar alltid bara vad som faller mig i smaken för dagen. Och det mina vänner, ger inte framgång. Så nu har jag en plan som innehåller mycket mer styrketräning!

Skola, jobb och pengadelen går ju hand i hand, och går egentligen inte dåligt. Men förbättringspotential finns alltid. Som tur är så är min kära vän och kollega bankrådgivare, och det gör det hela sååå mycket enklare! Så nu har jag en plan för det också.

Annars ser jag fram till nästnästa helg, då kommer Aleksander till Bergen!!! Han ska bo hos mig och mackan. Kommer bli så kul :)

Allt detta kom jag fram till under dagens arbete haha. Firade med sushi till middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar