söndag 17 augusti 2014

Slappardag

Pratade med Elsa på telefon för någon dag sen och vi kom överrens om att båda skulle bli bättre på att skriva! Snart börjar jag ju skolan också så då kommer det väl bli lite mer nytt och intressant att skriva om.
På onsdag börjar "Fadderuken", det är typ som nollning. Riktigt spännande! Är dock lite nervös också, inbillar mig att jag kommer vara så ensam... Men när har jag egentligen varit ensam? Haha, jag kan få igång en konversation med vilken främling som helst - speciellt nu med tanke på att jag har träffat nytt folk nästan varje dag de senaste 2 åren. Så det ska nog gå bra, men lite nervös får man vara.

Förra helgen hade vi besök av Emelie, och den här helgen har spenderats hemma på soffan bara. Markus har äntligen opererat näsan så han kan andas normalt igen, men det tar ju tid att läka. Så energinivån är inte på topp om man säger så. Förstår dock inte varför jag är så trött?? Kanske är sympati-trött för hans skull :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar