söndag 24 augusti 2014

School has begun

Har haft en riktigt bra start i skolan med Fadderuken! Mycket fest och mycket socialt, har redan lärt känna många och kommit lite närmre med ett par :) Vi är en klass på ca 40st (tror jag), så alla namn är väl inte helt på plats i huvudet. Men med tanke på hur lätt jag har med namn och ansikten så kommer det väl snart sitta!
Imorgon är våran första riktiga skoldag, så jag har hunnit bli nervös på nytt igen, haha!

Det har dock inte bara varit skolgrejer den här veckan, vi har nämligen haft besök här hemma sedan torsdags! Markus bästa kompis från Tyskland kom hit med sin flickvän. Vi har haft det så bra!
Har fått pusslat ihop alla timmar de här dagarna, så jag har hunnit med att jobba - vara med klassen och vara med våra gäster :) Har därför bara slappat hela kvällen nu när vi blev själva. Jättekul att ha besök, men lite skönt när man får vara ensam igen också, hehe!

Här är en mörk, lite suddig bild från förfesten igår med mina nya klassisar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar