söndag 6 juli 2014

Grillkväll

Åh, det var såå roligt igår! Hela gänget samlades på Actic där vi körde igenom ett pass som vi själva har kommit på, med lite inspiration från andra såklart. Men iallafall, då kör man ett par rundor på spinningcykel + lika många rundor på golvet med styrke - skitjobbigt, men askul!

Därefter blev det dusch och fix innan vi tog bussen ut till Hanne som hade tagit på sig att ha festen hos henne. Där blev det grillat, gott att dricka, quiz och en massa prat. Det är så kul att umgås lite på fritiden och inte bara prata jobb. Det behöver man verkligen!
Tur som jag hade så kom mackan och hämtade mig också runt 1-tiden, hade ju hållt igång ända sen kl 14 ;)

Idag har vi spenderat hela dagen i soffan och kollat på Scrubs och så på kvällen har vi grillat lite igen ;) Den här gången blev det kyckling och potatissallad - ska ge receptet i ett annat inlägg, för allt blev verkligen supergott!!!

Orutinerad som jag blivit så har jag ju inga bilder från gårdagen :( Kan se om jag kanske får tag på några senare! Men sålänge så får det bli mat:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar