måndag 2 juni 2014

Helgen

Fredag: Efter jobbet gicl jag över till Barry's bootcamp, första gången på säkert 8-9månader!!! Höll på att dö, men det var så härligt på samma gång.
Spenderade senare kvällen med min kära kollega Maren, vi har planerat att gå ut sen i julas och nu blev det äntligen av!! Haha busy women.. Vi gick ut och åt och drack lite bubbel, beställde in en hel flaska haha! Vi tänkte att det sparar man ju pengar på istället för att beställa in ett par glas ;)
Kom hem runt midnatt och gick direkt och öa mig för att på lördagen hade jag Spinning och Pilates!
Gick väldigt bra, svettades som aldrig förr på spinningen och fick bra stämning+energi på pilates. Därefter satte jag mig direkt på spårvagnen och åkte ut till ett köpcenter där jag mötte Markus - en grill stod på inköpslistan!! Och det blev det, en hederlig kolgrill + lite annat smått och gott.
Vi tänkte inviga den direkt när vi kom hem, men då blev vi inbjudna till ett par vänner på grillkväll hos dom istället. Väldigt mysigt :)

Söndagen var det spinning igen, och jag svettades ännu mer än dagen innan. Trodde inte att det var möjligt, men tydligen så var det så! Fick fina kommentaret av deltagarna också, så de var nöjda :)

Tog mig ett lååångt rullningpass med min fina gröna ruller, om min höft ska fortsätta hålla sig bra så måste jag fortsätta rulöa och stretcha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar