lördag 31 augusti 2013

Lise, min kära Lise

Åh, idag blev jag väldigt sentimental när jag fick syn på en choklad - jag började tänka på Lise och Solebo! Vilket fantastiskt hus det är i Solebo och vilken FANTASTISKT UNDERBAR människa hon är, den där Lise :)

Bland det bästa som finns är att åka ut till M-torp och sova över, kolla på film, spela in videos till en låt om en sockerbagare i helt otroliga outfits, vakna upp till en stooor frukost med smoothies, gott bröd, juice och allt man kan tänka sig, spela något Orangina(?) spel med hela familjen där, alla fester ute på altanen, Spice girls kalas flera år på rad (varav ett blev så galet att jag slutade på sjukhus, 5åringar är inte att leka med vettni), Laila's goda mat, att fortfarande påpeka Albins kärlek till min mamma, spela kubb, klättra i hinderbana, hoppa studsmatta, följa med ut i hästhagen och vara livrädd på en sten (mmm, bästa känslan), ta bussen in till skolan - åh, det finns så många minnen i det huset med Lise, och resten av familjen såklart!

Familjen Johanssons, jag saknar er så förbaskat mycket!! Men ska erkänna att den jag saknar mest är dotra i huset, min bästa Lise :)

Ang. det här med chokladen som jag startade med... Den har jag bara ätit en gång, blev helt förälskad i den, men har aldrig hittat den (förrns idag). Och den åt vi just ute hos Familjen J! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar