lördag 17 augusti 2013

Helg alooone

Mackan är iväg och festar, själv kände jag mig inte på topp så jag har bara varit hemma ikväll och sett på lite gamla GossipGirl avsnitt.
Ska egentligen försöka sova, ska jobba imorgon från kl 10, men... Det är så svårt att somna helt själv när jag är van till att alltid somna bredvid Markus!
Vi har ju snart bott tillsammans i ett år, haha och det kanske låter töntigt - jag har personligen alltid tyckt att det låter töntigt iaf, oops - men jag känner mig inte bekväm med att somna helt själv nuförtiden.

Så här ligger man helt klarvaken med tanken att man BORDE sova. Kul!

Har förövrigt spenderat denna lördag väääldigt lugnt. Fick frukosten serverad helt och hållet av Markus, jag behövde inte ens lyfta ett finger! Sen blev det ett par avsnitt Big Bang Theory innan jag cyklade ner till Barry's Bootcamp och fick mig ett rejält träningspass för hela kroppen :)
Därefter så vet ni storyn, bara slappat och druckit oboy typ... Och gott mellanmål av vaniljkesella, blåbär och digistivekex!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar