måndag 9 december 2013

Photoshoot

I fredags hjälpte jag min kompis & kollega Aleksander med ett skolprojekt, jag fick leka modell och posera med jackor för Norwegian Rain! Riktigt kul faktiskt :) Ser väldigt annorlunda ut på alla bilder haha, det var inte riktigt le och se glad ut som jag vanligtvis gör på alla bilder som tas av mig. Men som sagt, det var riktigt kul :)
Efter det drog vi oss från stormen ute och in i värmen på Starbucks för lunch, kaffe och massa prat.
Sen tog jag bussen hem, klickade ut allt löshår, tvättade bort sminket och tog på mig träningskläder och åkte tillbaka in till stan för att riva av ett träningspass på Actic. Tränade med kettlebells och RedCords som har blivit min nya favoritträning! Hade rejäl träningsvärk efteråt..

Lördagen spenderades mest inne i stan. På förmiddagen handlade mackan och jag lite julklappar, och på kvällen var det julbord med kära Actic! Började med en fördrink hos Aina, och senare tog vi oss vidare till Jacob Aall. God mat, gott vin och roligt sällskap. Efter ett par timmar där så gick vi över till Feliz där det blev lite för många drinkar, och väldigt mycket dans :) Riktigt rolig kväll, och tur som jag har så kom min snälla Markus och hämtade mig så jag inte behövde ta bussen!!
Så gårdagen var en typisk bakisdag, mådde inte så dåligt, men var bara helt sluuut i kroppen.. Så sängen med massa filmer och serier så var dagen fulländad :)

Idag är det gruppträning som gäller, Spinning & ActicPower :D


Här är 2 av bilderna!


1 kommentar:

  1. Men gud människa, vilka vackra bilder =)

    Önskar dig en god fortsättning!

    SvaraRadera