tisdag 19 november 2013

Längtar

Både tv:n och datorn i huset är ockuperade med fotboll... Kul sa jag, vill jättegärna se! Not. Ligger i mörkret i sängen och har kollat både instagram och facebook alldeles för många gånger ikväll!!

Men jag har en ny dator som ligger hemma och väntar på mig i Sverige, åååh! Ska bli så skönt med sin egen, där alla inställningar och knappar inte är på tyska, där jag slipper kopiera ett Å varje gång jag försöker skriva något, där Y och Z sitter på rätt plats och inte omvänt, och @ inte är på bokstaven Q osv! Skönt :)

1 jobbkväll kvar imorgon, 16.30-21.45.

Under min tråkighet så hittade jag massa coola lattebilder. Grymma folk finns det som kan göra nästan vad som helst med kaffe och mjölk, och väldigt uttråkade folk som JAG som börjar tycka att det är coolt med latte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar