lördag 27 juli 2013

Heeeelg

Guuud så skönt det är med helg och att vara ledig!!
Har jobbat massor den här veckan, 8-9h i receptionen varje dag utom onsdag, och rätt därefter så har jag haft gruppträningar.
Vi är egentligen 2 gt-instruktörer, men den ena andra var tvungen att resa hem så jag tog på mig alla, vilket betyder att jag har haft 9st pass denna vecka, spinning varje dag + olika styrkepass. Går ju bra när det bara är tillfälligt :)

Men jag antar att ni inte har nån större lust att läsa det så jag tar lite annat!

Rihanna spelade i Bergen igår, så efter att ha duschat, ätit och fixat mig snabbt så åkte vi in till stan och tog en drink (eller 3), gick till stället Rihanna hade sin ute-konsert och lyssnade lite (fick faktiskt se en liten glimt av henne också, hoppandes runt på scenen) och sen drack vi lite fler drinkar :)
Visade grabbarna vart man får största och godaste Strawberry daiqurin till ett bra pris också!!
När klockan började närma sig 1, halv 2 så började vi röra oss hemmåt. Helt slut efter att ha varit vaken sen 5.30 och en intensiv vecka.

Idag vet vi inte vad vi ska göra, kanske shoppa lite!! (Hoppas hoppas hoppas)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar